« terug

LUX

LUX wil in beweging zijn. Geweldig eten in een levendige sfeer. Muziek. Geklets. Gezelligheid. Zo'n zaak waar je tijdens gang drie eigenlijk niet weet of het nu pas half 8 is of al elf uur. En dat is precies de bedoeling. 

In 2014 ontwikkelden wij de huidige identiteit die sindsdien een continue evolutie ondergaat. Daarnaast ontwerpen we de personeelskleding, kletsen we mee over het interieur en moedigen we eigenaar Frank aan om nóg drukkere patroontjes te gebruiken op, nou ja, alles.

Kijk dit is zo'n patroontje. Kan niet druk genoeg.
Steak! Door onze vrienden van NoPoint Studio's.
Fleurturistisch noemen we dit.
Nee grapje tuurlijk niet.
Net of je in de Matrix zit.
De U heeft een gewei, voor als je het gemist had.
Kleur!

Chroma Proclivitas

Da's de Latijnse benaming voor een verslaving aan kleur. Zelf bedacht. Hoe dan ook: voor LUX gaan alle registers open als het over kleur gaat. Niets is te eclectisch, niets is te gek. Heerlijk. We zouden ze bijna thuis aan de muur hangen.

Of beter van niet, want dan hebben we heel de dag honger.

Door optisch bedrog lijkt de linkse veel geler dan de rest.
Het schijnt dat sommige gasten minuten lang naar de achterkant van de menukaart staren.