« terug

JUMBO

Bij Jumbo Supermarkten werken meer dan 70.000 mensen. Da's een boel, ruim 13.000 keer zo veel als bij ons.

Om al die mensen op de hoogte te houden van what's going on, heeft Jumbo een eigen TV-kanaal, genaamd JumboTV. Drie keer raden wie de content voor dat TV-kanaal maakt.

Behind the scenes met Sven Kramer & Max Verstappen

Samen is alles leuker

We doen het namelijk niet alleen. In een organische samenwerking met Communicatie Team (we go way back, dus wij mogen CT zeggen) bedenken, regisseren, filmen en produceren wij alles wat op JumboTV te zien is. En eerlijk is eerlijk: dat is echt heel erg leuk om te doen. We bedenken de formats, meeten iedere maandag met CT om te kijken waar we deze week opnames hebben, wie we voor de camera willen hebben en wanneer de content streamt op JumboTV.

Surprise: vaak moet de content heel snel klaar zijn. Als in: binnen 48 uur na de opnames, volledig gemonteerd, gecheckt, gedoublecheckt, alles. Daar komt dus behoorlijk wat tijdsdruk en snel schakelen bij kijken. "Houdt je scherp", zegt men dan.

Veel

Alles aan deze doorlopende klus is te labelen als 'veel'. Het is veel werk. Er moet veel geregeld worden. Er worden veel kilometers gemaakt. Maar het mooiste is: we bereiken vooral heel erg veel mensen. Onze content is niet alleen in alle 583 594 601 winkels te zien, maar ook de op de ruim 110.000 vierkante meter vloer in verschillende distributiecentra staat JumboTV altijd aan.

Benieuwd naar wat we dan zoal maken? Bekijk hieronder een kleine compilatievideo van het afgelopen jaar.